سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

رابطه جنسي طبيعي

سايت همسريابي شيدايي - 300 هزار نفر آماده ازدواج دائم و موقت

رابطه جنسي طبيعي

۱ بازديد

رابطه جنسي,رابطه زناشويي,رابطه زناشويي طبيعي

رابطه جنسي طبيعي
در پاسخ به اين سوال كه مفهوم سكس طبيعي چيست، بايد گفت: «طبيعي از چه نظر؛ تعداد، روش، موقعيت و...؟! در يك رابطه جنسي طبيعي بايد هر دو زوج يك سيكل يا چرخه جنسي را به اتمام برسانند.»


اتمام چرخه جنسي در رابطه جنسي طبيعي
دكتر صفري‌نژاد در اين‌باره اظهار داشت: «يك سيكل يا چرخه جنسي از 4 مرحله تشكيل مي‌شود و بايد هر دو زوج در يك رابطه جنسي طبيعي ارگاسم سايت ازدواج اينترنتي شيدايي همسريابي موقت موقت بهترين سايت همسريابي سايت شيدايي سايت همسريابي سايت همسريابي را تجربه كنند. درحالي كه بسياري از مردان نمي‌دانند در يك رابطه جنسي طبيعي خانم‌ها نيز بايد به ارضاي جنسي برسند. بسياري از خانم‌ها هم در طول زندگي ارگاسم را تجربه نمي‌كنند و تعداد قابل‌توجهي از آنها نيز در رسيدن به ارگاسم مشكل دارند و دير به ارگاسم مي‌رسند.»


اين اورولوژيست در ادامه تصريح كرد: «متاسفانه اين روزها داشتن رابطه جنسي غيرمتعارف اهميت زيادي پيدا كرده درحالي كه اينگونه روابط به هيچ‌وجه توصيه نمي‌شوند و باعث بروز عوارض بسيار خطيري به‌خصوص در خانم‌ها مي‌شود كه بايد جداگانه به آن پرداخت.»
اين استاد دانشگاه در پاسخ به اين سوال كه متخصصان به زوجي كه ممكن است شريك زندگي‌اش در برقراري رابطه، رفتارهاي جنسي‌اي را از آنها توقع داشته باشد سايت ازدواج اينترنتي شيدايي همسريابي موقت موقت بهترين سايت همسريابي سايت شيدايي سايت همسريابي سايت همسريابي كه علاقه‌اي به انجام آن ندارد و آن را رد ‌كند، چيست، گفت: «به نظر من يك انسان با تفكر طبيعي هر چيز غيرطبيعي را رد مي‌كند. مگر به ما غذاي مسموم بدهند، مصرف مي‌كنيم؟ يا اگر پيشنهاد شود كه از بالاي پل خودمان را پايين بيندازيم، اين كار را قبول مي‌كنيم؟ كه حالا بخواهي تن به يك خواسته غيرطبيعي بدهي! متاسفانه دليل چنين درخواست‌هايي رفتارهاي جنسي ناهنجار و غيرمتعارف و همگاني شدن مواد پورنوگرافي است.»


«رابطه جنسي غيرمتعارف به هيچ‌وجه توصيه نمي‌شود و مورد قبول نيز نيست و اين حق طبيعي هر انساني است كه از جسم خود حفاظت كند. مرد يا زن، كالا و متاع نيستند كه طرفين هر طوري كه دلشان بخواهد با آن رفتار كنند سايت ازدواج اينترنتي شيدايي همسريابي موقت موقت بهترين سايت همسريابي سايت شيدايي سايت همسريابي سايت همسريابي . حتي اگر يك از طرفين از شريك زندگي‌اش، تقاضاي داشتن رابطه زناشويي طبيعي و عرفي بكند و بنا به دلايلي، طرف مقابل آمادگي يا تمايل به برقراري رابطه زناشويي در آن موقعيت زماني و مكاني را نداشته باشد، زوج ديگر نمي‌تواند به زور و جبر با وي رابطه برقرار كند. در غير اين صورت اين كار يك نوع تجاوز به عنف محسوب مي‌شود.»

منبع : salamaneh.com


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.